Hotel de Boei

Westeinde 2
1931 AB Egmond aan Zee
tel: +31727502100Routebeschrijving

Beste gast,

Dit is het moment waarop wij de afgelopen weken gewacht hebben:
ons hotel is weer open. U bent van harte welkom!

Het is weer tijd voor fijne strandwandelingen, fietstochten door het duingebied, winkelen in de leuke winkelstraat van Egmond aan Zee en naar de zonsondergang kijken.

Wij hebben toestemming van de Veiligheidsregio om Restaurant Westenwind, speciaal voor onze hotelgasten te openen.
Dit betekent dat je dagelijks voor een uitgebreid ontbijt en driegangendiner welkom bent bij Westenwind.
Het restaurant is ruim opgezet zodat ook hier aan de afstandsregels voldaan wordt.

Naast ontbijt en diner kun je ook genieten van een lunch van de kaart.
Ga je een dagje op pad? Westenwind verzorgt ook graag een lunchpakket.
Heb je zin om lekker te borrelen op het strand?
Haal een goedgevulde borrelbox to go bij Westenwind.
Met lekkere hapjes en drankjes geniet jij van een ontspannen middag of avond, waar je maar wilt.

Boek nu ons Lente Arrangement met omboekgarantie.
Kijk snel bij Arrangementen.

Wij kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen!

Directie Hotel de Boei

Kamers/Appartementen

Restaurant

Restaurant Westenwind

A la carte restaurant met serre en verwarmd terras. In het sfeervolle restaurant kunt u heerlijk lunchen en dineren. Westenwind heeft een mooie ligging aan de boulevard van Egmond aan Zee, direct tegenover de strandopgang naar de Noordzee. 

 

Arrangementen

Hygiënemaatregelen

Informatie

Wij vinden uw gezondheid en die van onze medewerkers erg belangrijk. Daarom houden wij ons aan de richtlijnen van het RIVM. Dit vraagt om maatregelen waarvan wij de belangrijkste voor u op een rij hebben gezet.

Hotel & Omgeving

  • Wij verwelkomen voorlopig alleen gasten die bij ons overnachten.
  • Om zoveel mogelijk overzicht en ruimte in onze beperkte lobby te houden verzoeken wij u om met 1 persoon de check-in procedure af te handelen. Overige gasten in uw gezelschap verzoeken wij om in/bij de auto te wachten. Wij geven de voorkeur aan betalingen per bank, pin of creditcard.
  • Wij geven de voorkeur aan betalingen per bank, pin of creditcard.
  • Voor liftgebruik hanteren wij maximaal 2 personen indien zij niet uit eenzelfde huishouden komen. Het kan gebeuren dat dit van u wat wachttijd vraagt. Al onze kamers zijn echter ook bereikbaar via de ruime trappenhuizen. Onze medewerkers zullen zoveel als mogelijk de trap gebruiken en zo de liften voor u vrijhouden.
  • Zowel op het strand, in de duinen, als op de fietspaden is voldoende ruimte.
  • De gemeente Egmond treft in ons gezellige dorp verschillende maatregelen zodat een ieder veilig en onbezorgd vakantie kan vieren. Zo worden o.a. looproutes aangegeven, de winkeltijden verruimd, de terrassen vergroot en zullen de strandbezoekers vriendelijk gevraagd worden zich te spreiden over onze 8 kilometer lange kust.

Hygiëne

  • Op diverse locaties in het hotel kunt u uw handen desinfecteren bij een van de dispensers.
  • Alle handzeep is voorzien van desinfectiemiddel.
  • Onze medewerkers wassen meerdere keren per dag de handen met deze handzeep.
  • De openbare toiletgroepen zijn geopend en worden met grote regelmaat gereinigd. Desalniettemin vragen wij onze gasten zoveel mogelijk van het sanitair in de hotelkamer gebruik te maken.
  • Er is extra aandacht voor desinfectie van blootgestelde oppervlakken in openbare ruimten zoals deurgrepen, trapleuningen, kaartterminals en lifttoetsen.
  • Dit geldt uiteraard ook voor de hotelkamer waarbij deurgrepen, lichtschakelaars, afstandsbediening, kluis en telefoon regelmatig gedesinfecteerd zullen worden. Het notitieblokje, de pen en disposables in de badkamer worden voor elke gast nieuw in de kamer gelegd.
  • De medewerkers van de housekeeping zullen uitsluitend de hotelkamer betreden als onze gasten niet in de hotelkamer aanwezig zijn.
  • In het hele hotel werken we met professionele desinfecterende schoonmaakproducten.

Restaurant & Bar

  • In restaurant en bar is er voldoende ruimte om 1,5 meter afstand tot elkaar te waarborgen.
  • Wij verzoeken onze gasten bij de entree te wachten, zodat onze gastheer en/of gastvrouw u naar uw tafel kan begeleiden.
  • Voor zowel ontbijt als diner verzoeken wij onze gasten bij de check-in al een tijd af te spreken. Zo kan iedereen rustig en op gepaste afstand van elkaar van zijn of haar maaltijd genieten.
  • Wij verzoeken u om zoveel mogelijk aan tafel te blijven zitten. We snappen dat dit vooral voor jonge kinderen lastig kan zijn, maar probeer te voorkomen dat ze door het restaurant gaan lopen.
  • Onze medewerkers serveren uw gerechten en drankjes op gepaste afstand.
  • Tafels en stoelen worden schoongemaakt na uw vertrek.

Onze medewerkers

  • Al onze medewerkers zijn geïnstrueerd om volgens de geldende richtlijnen en de 1,5 meter afstandsregel te werken.
  • Zowel de werkplekken als de ruimtes waar onze medewerkers pauzeren zijn verruimd en aangepast zodat ook daar de gewenste onderlinge afstand blijft gewaarborgd.
  • Niet fit? Dat betekent ook niet werken.

Wij zien ernaar uit u weer te mogen verwelkomen!

Reserveringsvoorwaarden

De kamer is vanaf 15.00 uur voor u beschikbaar.
Indien wij nog geen betaling hebben ontvangen, houden wij de kamer op de dag van aankomst tot 18.00 uur voor u vrij. Als u na 18.00 uur arriveert dient u uw creditcard gegevens aan ons door te geven, zodat uw reservering gegarandeerd is.
U dient voor 10.30 uur uit te checken.

In Egmond geldt betaald parkeren van 1 maart t/m 31 oktober. U kunt, o.b.v. beschikbaarheid, buiten het hotel parkeren, dit kost € 6,25 per nacht. Wij vragen een borg voor de parkeerkaart van € 50,- (alleen contant of per creditcard mogelijk).

Betaling:
U dient het totaalbedrag uiterlijk 14 dagen vóór aankomst aan ons over te maken,
op IBAN nummer NL 08 RABO 0146 9207 67, Hotel de Boei, Egmond aan Zee, onder vermelding van het reserveringsnummer.

Annuleringen:

Lente Arrangement (halfpension):
Tot 1 dag vóór de aankomstdag kunt u de reservering gratis omboeken (o.b.v. beschikbaarheid).

Standaard tarief:
Tot 3 dagen vóór de aankomstdag kunt u de reservering gratis omboeken (o.b.v. beschikbaarheid).

Non-refundable:
Tarief is al voldaan en kan niet meer omgeboekt of geannuleerd worden.

Algemene voorwaarden

Privacy beleid